Administratie

4 ordnersU kunt er voor kiezen zelf de administratie te ordenen. U maakt periodiek (per kwartaal) een afspraak voor het aanleveren van de administratie. U dient dan wel alle facturen en kwitanties netjes geordend achter de bankafschriften te doen. De complete boekhouding en BTW aangifte wordt vervolgens periodiek voor u verzorgd.

Na afloop van het belastingjaar stel ik uw jaarrekening op en verzorg ik uw belastingaangifte. Uiteraard hoort daar ook de aangifte van uw fiscale partner bij.

Ik werk met vaste bedragen per maand en afhankelijk van het aantal mutaties is er al een All-In Pakket vanaf € 50,- per maand. Dit tarief is gebaseerd op een administratie van een gemiddelde ZZP-er. Een kleine afwijking in de prijs naar boven is mogelijk en kan vooraf met u bepaald worden. U krijgt de garantie dat er geen onverwachte nacalculaties gefactureerd worden. Bij dit pakket neem ik ook de moeite om de aangifte persoonlijk met u door te nemen. Want regelmatig contact met u staat bij mij hoog in het vaandel.

U kunt bij mij terecht voor de volgende werkzaamheden:

  • begeleiding van starters (opzetten administratie)
  • verzorging van de volledige boekhouding (inboeken administratie)
  • verzorging van de winstaangifte als u de boekhouding zelf bijhoudt
  • opstellen van de jaarrekening
  • aangiften omzet- en inkomstenbelasting
  • aanvragen en/of wijzigen van voorlopige aanslagen
  • uitstelregeling – bezwaarschriften
  • verzorging van de loonadministratie, indien u personeel in loondienst heeft.

En heeft u tussentijds eenvoudige vragen? Dan kunt u deze vragen per e-mail aan mij voorleggen en zullen door mij beantwoord worden.

Stuur een mail voor meer informatie over de mogelijkheden, neem telefonisch contact (079 – 203 30 43) op of kom tijdens kantoortijden vrijblijvend langs. Een afspraak in de avonduren is geen enkel probleem.

Referenties van mensen die u met volle tevredenheid voorgingen, kunt u hier lezen.